 |
Asiantuntevan tuen ja huollon saatavuus on yksi tärkeimpiä kriteerejä kun valitset IT-laitteiston toimittajan. Kaupan yhteydessä säästetyt kympit saattavat nopeasti muuttua tuhansiksi euroiksi ongelmien syntyessä. Tarjoamme asiakkaillemme kokeiltuja ratkaisuja, joihin itse uskomme. Panostamme koko ajan osaamisemme kehittämiseen ja henkilökunnan koulutukseen.
Tarjoamme teille myös mahdollisuuden tehdä erilaisia huoltosopimuksia, joihin voi sisältyä esim. seuraavat asiat:
- 4:n, 8:n tai 12:n työtunnin vastausaika vikailmoitukseen
- kriittisten komponenttien pitäminen varastossa yritystänne varten
- pienempi tuntiveloitus sopimusasiakkaille
- turvapäivitysten säännöllinen tarkastus
- dokumentointi
- Varmuuskopioinnin tarkastus
Huollamme myös kaikkia tietokonemerkkejä, ota yhteyttä meihin puhelimitse 020-7310 710 tai lähetä huollolle sähköpostia, johon merkitset yhteystietosi ja ongelmasi, niin otamme sinuun yhteyttä.
ETÄTUKI
Etätuki tarkoittaa Internetyhteyden yli muodostettavaa yhteyttä, KD-Softin asiantuntija voi hallitta ja huoltaa asiakkaan tietokonetta kuin olisi itse paikan päällä käyttämässä sitä.
Etätuki yhteyden muodostamiseksi asiakkaan koneelle on asennettava pieni TeamViewer ohjelmisto, joka muodostaa yhteyden. Klikkaa allaolevaa linkkiä jonka jälkeen painat Suorita (Run ). Lisäohjeet saat kun olet ensin yhteydessä KD-Softin tukeen.
Etätukiyhteys on ehdottoman tietoturvallinen, sillä vain asiakas voi avata etätuki-yhteyden. Ohjelmisto antaa yksilöllisen koodin, jonka asiakas kertoo asiantuntijalle puhelimetse. Tällä kertakäyttöisellä koodilla saamme yhteyden koneelle etähallintaa varten.
Etätukiohjelma
|
 |