Tuotteet ja palvelut > Huolto ja tuki
Asiantuntevan tuen ja huollon saatavuus on yksi tärkeimpiä kriteerejä kun valitset IT-laitteiston toimittajan. Kaupan yhteydessä säästetyt kympit saattavat nopeasti muuttua tuhansiksi euroiksi ongelmien syntyessä. Tarjoamme asiakkaillemme kokeiltuja ratkaisuja, joihin itse uskomme. Panostamme koko ajan osaamisemme kehittämiseen ja henkilökunnan koulutukseen.

Tarjoamme teille myös mahdollisuuden tehdä erilaisia huoltosopimuksia, joihin voi sisältyä esim. seuraavat asiat:
  • 4:n, 8:n tai 12:n työtunnin vastausaika vikailmoitukseen
  • kriittisten komponenttien pitäminen varastossa yritystänne varten
  • pienempi tuntiveloitus sopimusasiakkaille
  • turvapäivitysten säännöllinen tarkastus
  • dokumentointi
  • Varmuuskopioinnin tarkastus

Huollamme myös kaikkia tietokonemerkkejä, ota yhteyttä meihin puhelimitse 020-7310 710 tai lähetä huollolle  sähköpostia, johon merkitset yhteystietosi ja ongelmasi, niin otamme sinuun yhteyttä.

ETÄTUKI

Etätuki tarkoittaa Internetyhteyden yli muodostettavaa yhteyttä, KD-Softin asiantuntija voi hallitta ja huoltaa asiakkaan tietokonetta kuin olisi itse paikan päällä käyttämässä sitä.

Etätuki yhteyden muodostamiseksi asiakkaan koneelle on asennettava pieni TeamViewer ohjelmisto, joka muodostaa yhteyden.
Klikkaa allaolevaa linkkiä jonka jälkeen painat Suorita (Run ). Lisäohjeet saat kun olet ensin yhteydessä KD-Softin tukeen.

Etätukiyhteys on ehdottoman tietoturvallinen, sillä vain asiakas voi avata etätuki-yhteyden.
Ohjelmisto antaa yksilöllisen koodin, jonka asiakas kertoo asiantuntijalle puhelimetse.
Tällä kertakäyttöisellä koodilla saamme yhteyden koneelle etähallintaa varten.


Get Teamviewer
Etätuki_MAC
Suomeksi Suomeksi      På svenska På svenska
Yhteystiedot
VAASA
KD-Soft
Olympiakatu 16
65100 VAASA
Puh 020 7310 710
Fax 06-312 0341

HELSINKI
KD-Soft
Koivu-Mankkaan tie 3
02200 ESPOO
Puh 020 7310 719
Digitoday rss
Copyright 2017 KD-Soft. Design by Mokomaki. All rights reserved.